fbpx

טיפים כלכליים לסוף שנת 2019 והצעה מיוחדת עבורכם!

אלירן חרץ

אלירן חרץ

אנחנו ממש לקראת סוף השנה האזרחית וזה זמן מצוין לקבל טיפים טובים שישאירו בחשבון הבנק שלכם יותר כסף בשנה הקרובה וגם בעשור, כן כן, בעשור. אנחנו נדבר על ניצול הזדמנויות בצורה הפשוטה עבור מי שיש לו בית בבעלותו, וגם כמה שורות על ניהול כספים לבעלי עסקים.

הריביות על משכנאות נמצאות עכשיו בשפל די רציני.. זה אומר שיש עכשיו הזדמנות מעולה לעשות מיחזור משכנתא ולחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים! [בעיקר אם לקחתם משכנתא בעשר השנים האחרונות]. למה הריביות כל כך נמוכות? יש מספר גורמים בשוק לכך שהריביות ירדו, אבל העיקרי ביניהם לדעתי הוא שיש פחות ופחות רכישות. פחות עסקאות של רכישת בתים ודירות בכל רחבי הארץ. יש אזורים שממש קשה למכור במחיר השוק כי אין ביקוש.

אם יש לכם משכנתא, אני מזמין אתכם לבדוק מה כוללת המשכנתא. הרבה פעמים זוגות חותמים על משכנתא מתוך לחץ ולא בטוח עשו את כל הבירורים הנצרכים לפני כן.

אני אגיד לכם עוד דבר מהלב, אנחנו כבעלי משפחות צריכים לדאוג לכסף שלנו, לטובת הילדים והעתיד, וחייבים להיות עם יד על הדופק תמיד. הכוונה היא לא רק בתחום המשכנתא, אלא בכל תחום כלכלי שמשפיע על המשפחה. "רכישת ידע כלכלי שווה יותר משעת עבודה נוספת"!

אז אם יש לכם משכנתא, הכנסו לקישור הבא:

https://eliran-h.ravpage.co.il/michzur

מלאו את הפרטים ואבדוק עבורכם אם זה משתלם לכם לעשות מיחזור משכנתא. אני מתחייב לא לקחת אתכם לתהליך אם החיסכון לא יהיה משמעותי עבורכם. אם אתם מכירים בני משפחה או חברים שמשלמים משכנתא בכל חודש ורוצים לבדוק אם הם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף, שלחו להם את הקישור, הם יברכו אתכם על כך.

ועכשיו כמה משפטים קצרים על בעלי עסקים. יש לאחרונה את המיזם "שולמן" למי שלא מכיר, קבוצה של בעלי עסקים שמתלוננים על כך שהמדינה פוגעת ע"י חוקים בבעלי עסקים וזו תופעה שיש לשים לה סוף. מצד אחד אני מצטרף כבעל עסק לאותו מיזם, הייתי שמח לשלם פחות לביטוח לאומי ומע"מ. אבל אני יודע שאלה החוקים במדינת ישראל ולמרות שיש דברים שכדאי לתקן או לעדכן יש מספר חוקים שטובים לבעלי עסקים שכדאי לנצל אותם.

הנה שניים מהם:

  1. הפקדות פטורות ממס לקרן השתלמות:

אני משתדל, לא תמיד זה מצליח, להפקיד כמה שיותר לקרן השתלמות, עד המקסימום בחוק- 18,480 ₪. (מי שמפקיד יותר – הכסף הזה לא פטור ממס) ההפקדות נותנות הטבות במס על הרווחים שנעשו בעסק במהלך השנה וגם פטור ממס רווחי הון על הרווחים בקרן השתלמות, לא תשלמו 25% על הרווחים בקרן. אם הפקדתם בעקביות לאורך מספר שנים זה יוצא הרבה כסף שנשאר בכיס שלכם.

  1. מענק עבודה:

יש לכך מספר חוקים אבל בגדול, מי שלא מרוויח בעסק שלו כ-84,000 ₪ בשנה. (רווח נקי אחרי הוצאות) יכול להיות זכאי למענק עבודה מהמדינה. הכנסו לקישור הזה:

https://www.gov.il/he/service/submitting-an-online-claim-for-job-grant

ובדקו אם אתם זכאים למענק מהמדינה.

הנה שוב הקישור לבדיקת מיחזור משכנתא ללא עלות:

https://eliran-h.ravpage.co.il/michzur

שיהיה חנוכה שמח ומלא ברגעים משפחתיים מוארים!

זמין לכל שאלה במייל או בטלפון 054-7682189

אתכם עד לבית משלכם,

אלירן.

להורדת המדריך
"4 צעדים לפני חתימת חוזה לקניית בית"
הכניסו את הפרטים:

פוסטים אחרונים בבלוג:

דילוג לתוכן